Ännu en vacker sommardag!




Ännu en strålande dag med solsken i blick, nu har jag precis ätit gott o gjort ett o annat i blöjan, så nu e det bara mamma som ska äta frukost sen ska jag ta ut henne i trädgården o njuta av solen o värmen tänkte jag. Man får passa på när mina syrror e på dagis då e det som lugnast för dem kan busa med mig kan ni tro det e full rulle när dem kommer hem från dagis o det tar på krafterna :-D




                             Här è min storasyster Felicia som är så stolt över att ha mig till lillebror:-)


                                             Här ligger jag tryggt hos min andra storasyster Moa:-)

Hoppas ni får en bra dag
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0