En liten Oliver Liam è född!

Den 14/8 - 09 föddes jag Oliver Liam Fransson på Helsingborgs Lasarett, väldigt efterlängtad av många speciellt av min mamma o pappa, men oxå av mina storasyrror Felicia o moa. Men dem fick vänta i 4 dagar för jag ville inte lämna mammas varma o trygga  mage, ni kan tro att det var så härligt där inne, ville plåga mamma lite med att gå på toa ett par ggr på natten eftersom vi inte har ngn toalett på övervåningen. Men så tillslut bestämde ja mig för att möta livet utanför magen för jag har så mycket jag vill berätta för er.


Ha d bäst vi hörs
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Christina

Hej Oliver.

Du var mig en söt liten kille.Under två dagar har jag varit och hälsat på mina två barnbarn.

Helt underbara killar de med och du lär väll leka med dem när du blir lite större skulle jag tro.Det är Elliot och Elias.Du har säkert träffat dem.

Du undrar kanske vem jag är,jag är faster till din pappa.Jag heter Christina och vi lär säkert träffas på onsdag.Då får du träffa de andra killarna med,och en hel del andra personer

Kramiz på dig

2009-08-24 @ 16:24:51
Postat av: Mamma Jenny

Hej Christina, vad kul att du hittat till min egen blogg som min mamma gjort åt mig, vad tycker du fin eller hur;) Har träffat Elliot 2 ggr faktiskt en mkt trevlig grabb faktiskt vi 2 kommer nog att träffas mkt. Det ska bli väldigt 3vligt att få träffa dig + alla andra släktingar imorgon, ha d så bra tills dess. Kramiz Oliver Ps mamma tar med kjolen hon låna för si sådär 1 år sen:)

2009-08-25 @ 10:59:35
URL: http://oliverliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0