Födelsekalas hos morfar.......



Tjena alla min fans, igår var vi hos min morfar som fyllde år vi grillade o drack gott kan ni tro
efter maten så ringde morfar o bjöd min G. faster Ulla o hennas man Bengt på lite kaffe o tårta, dem e bara för härliga
dem busade så med mina storasyrror, som dem skrattade, min moster Johanna var oxå där fast denna
gången fick hon ta bussen ut till morfar för nu har vi ju ingen plats till henne eftersom jag har kommit
till världen o tar den femte platsen i bilen, men det gick ju bra ändå eller hur moster Johanna:-)
Vi satt o pratade en del eftersom det inte e så ofta vi träffar Ulla o Bengt, men sen ville mina syrror åka hem o det gjorde vi
när bilen rullat en bit så somnade vi alla 3.

En lyckad kväll men 3-vligt sällskap
Tack säger vi!


Här ligger jag hos min G. faster Ulla:-)


Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0