Jag följer min kurva.....

Hej ida har jag varit på BVC o jag följer min kurva sa bvc sköterskan jag har ökat 250g sen i fredags och det e jättebra, o mamma e så stolt att hon kan ge mig vad jag behöver, sen ger jag tillbaka lite och det vet ni vad det betyder jag behöver väl inte säga mer;).

Har varit inom mammas jobb o visat upp mig för hennes kollegor ida o dem tyckte jag var supersöt men det visste jag ju redan;) dem e ju bara för goa dem på Hemköp, jag lär komma o hälsa på fler ggr. Go Hemköp :D Ska förresten dit den 7 sep för då e det personalmöte som mammas chef ville hon skulle komma på så då får ju jag hänga på, det har ju hänt en del sen mamma gick på semester som hon missat, man måste ju hålla sig uppdaterad eller hur?

Ska på 80 års kalas hos min G. farmor ikväll o det ska bli superskojigt ska få träffa mina släktingar + mina näst kusiner har bara träffas Elliot som blir 2 mån nu den 5 sep han e redan min polare, men har ju några till dem vill jag hemskt gärna träffa!


Min nästkusin Elliot som ligger i min syrras knä o Elliots mamma Cathy

Ha en trevlig em/kväll för det ska vi ha!


Ha d bäst
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0