Har ni sett snyggingen?........



Tjena måss alla mina vänner, det börjar närma sig jul o min första jul det ska bli såååå kul att få träffa alla min nära & kära o så tomten förstås :) han som kommer med alla julklapparna hoppas jag får många men det tror jag för jag har varit såååå snäll det säger iaf min mamma :)
Har ni sett så fin jag ska vara nu till jul o nyår?
È jag inte berdårande? det tycker iaf min mamma o pappa!

Jag har förresten börjat m smakportioner o d e faktiskt rätt gott se sj:

Majs och potatispurè rätt smaskigt får jag säga men den där mangopurèn o den där saftdrycken kan ni behålla för er själva det tar nog lite tid innnan jag vill dricka d igen mamma provade en annan sort ida palsternacka o potatispurè o pärondryck men d var inte ngn hit d heller men det e bara att försöka igen skam den som ger sig säger mamma!!!!!

*Mums*

Med d vill jag önska er alla en riktigt god jul!

Puss o kram
Oliver


Kommentarer
Postat av: Christina

Hej Oliver vill bara önska dig och din familj en riktigt GOD JUL. Nästa år är du så stor så Elliot och Elias och du kan åka pulka.

Visst tycker du om dina smakportioner du bara kivas med mamma du har blivit en jätte stor pojke

Kramis från Roland och mig

2009-12-22 @ 09:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0