Fyyyyy vad det blev kallt helt plötsligt.....


Hej på er, nu märks det att det e höst kallt e det ute som bara den så nu tyckte mamma att det var dags att ta fram lite varmare ytterkläder så det blev att vi köpte nya jackor, mössor o vantar till mina syrror o jag fick en jättefin overall som e super gosig kan ni tro, o vet ni vad igår så var vi på BVC men Felicia o Moa för dem skulle vaccineras mot den här nöffsjukan kan ni tänka er dem sa inte ett ljud dem satt fint i mammas knä när sköterskan stack dem i armen Felicia tom skrattade när dem stack henne hoppas jag oxå gör det när jag ska få min vaccination, men jag e ju en cool kille så det gör jag nog ingen smärta biter på mig :)

Min morfar kom igår o hälsade på o han hade med sig äpple från sin trädgård så nu e det bara för mamma att sätta fart o göra "knortig" äpplepaj o för er som inte vet vad knortig betyder så betyder det knaprig så säger min söta kusin Jasminè, se nu fick jag till ett rim oxå jag e ju bara för bra :)


Såå här stor har jag blivit nu 2 månader igår 14 okt



 Här sitte ja hos min moster Julia

 Nä nu ska jag få ny blöja o lite mat, så mamma får lite o göra hon kan inte bara sitta vid datorn o slappa!!!!!

Ha d gött puss o kram Oliver


Kommentarer
Postat av: Cathy

Ja visst har det blivit kallt Oliver men det är gosigt att vara ute när man har varma goa kläder. Ja du växer så att det knakar :)Och dina syrror var jätte duktiga och jag är säker på att du kommer att vara lika duktig!

Ha det så bra. Vis ses och hörs.

Många kramar

2009-10-16 @ 11:06:05
URL: http://http:/superpojken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0