Min storasyster Felicia fick åka till barnakuten........

Jo det är lika sant som det är sagt Felicia o min pappa åkte till barnakuten 04.30 i morse för hon hade en så skällande hosta o kunde knappt andas så pappa sa vi kör in med henne till akuten, jag låg uppe i mammas o pappas säng o skrek efter mat för det var dags för käk då men jag fick vänta ett tag för mamma blev lite orolig för syrran så hon hjälpte henne på med kläder så dem kunde köra till sjukan, sen kom äntligen mamma med boobsen så jag kunde få lite mat, moa hade hon med sig för hon var ju oxå vaken av allt ståhej, men väl inne på sjukan så fick hon inhalera lite så hon kunde andas bättre sen kom läkaren för att hon ville lyssna på henne oxå men det lät jättebra, sen fick dem komma hem igen som tur var. Så nu är allt som det ska fast hon hostar fof o är lite hes men det går att kiva med Moa ändå ;) Själv ligger jag i vagenen o suttar på mina fingrar för tillfället!!!!!









Ny badad, det är sååå mysigt att bada!!!!!

Nä nu måste mamma sluta skriva annars blir det inget gjort här hemma :)

Puss o kram
Oliver


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0