Storasyrran på kalas hos Mia......



Tjenixen hoppas ni saknat mig, för nu har jag lite att uppdatera... i lördags var min storasyster på kalas hos sin dagiskompis Mia o dem skulle var utklädda till ngt djur om dem ville men mamma målade hennes ansikte istället o hon valde att bli målad som en katt eller hur è min mamma duktig ;)
Såååå här fiiiiin blev hon!!!!!

När pappa körde henne till kalaset passade jag, mamma o Moa på att softa lite så vi tittade på tv o tog det lugnt sen på kvällen kom min moster Marija o min 2 små kusiner Jasminè o Kevin o min gamla mormor Ulla hit o fikade lite eftersom de var nere fr Varberg skoj skoj, moster hade med sig dopklänningen som jag ska ha på mig när jag ska döpas den 7 nov då ska man vara en fjolla för en dag hihi!!!!!

I söndags hämtade pappa gamla mormor Brita så vi intog en god frukost o sen stannade hon även på midda som blev tonfisklåda o en god sallad till mums....

I tisdags var det igentligen meningen att jag skulle på läkarbesök men det blev inställt pga att läkaren var sjuk så det får bli nästa v som jag ska vägas o lite annat som jag inte har koll på men det lär vi få veta då, spännande.......
men efter vi lämnat av Felicia o Moa på dagis körde vi hem till Cathy o Elliot drack en kopp kaffe o sen bar det av med en lång skön promenad till nova där våra mammor shoppade loss som vanligt o intog en fika på Espresso house o sen lite shopping till, sen gick vi hemåt igen sen körde vi o hämtade flickorna på dagis, helt slut var man när vi kom hem men en trevlig dag hade vi iaf....... igår torsda så var min ena blivande fadder här o hälsade på med sin lilla flicka Daniella så det blev lite fikamys igår med men det e alltid lika trevligt med lite sällskap.....




Jag nästan 7 v


Min blivande fadder o jag :)


Det var allt jag hade för denna gången vi hörs o ses snart
Puss o Kram
Oliver


Kommentarer
Postat av: Cathy

Vad fint mamma har målat din syster!! Ja, det var en mysig em på nova. Det får vi göra om en dag!

Ja du bara växer och växer men det är bara bra. Tiden går fort. Ha det bäst Oliver. Vi ses och hörs.

Kramar Cathy

2009-10-02 @ 15:44:29
URL: http://http:/superpojken.blogg.se
Postat av: Veronica

Åhh fina ni! Vad kul du oxå bloggar :) ska lägga till er som länk.



japp H&M är blusen från :)

ha en skön lörd

kramar

2009-10-03 @ 13:23:54
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0