Bättre sent än aldrig......

Hej på er, har varit lite dålig på att uppdatera men har haft fullt upp, man får ta vad man hinner med eller hur?!
I måndags var jag o min mamma på nova med nästkussen Elliot o hans mamma på shopping till oss grabbar, jag fick ett par jeans en musse pigg pyjamas o 2 par strumpor  det gäller att ligga på topp, min pappa fick oxå en present en parfym som heter Farenheight eller hur det stavas men den doftar supergott tycker pappa så det tyckte min mamma han skulle få,
Sen gick vi o fikade på det DYRASTE stället på nova o kan ni gissa var det heter jo Espresso house men god fika har dem o man måste ju unna sig ngt gott ibland. Sen bar det iväg hem o fixa mat till lilla familjen.... Tack för en mysig fm/em det måste vi göra om snart.....

                                                         Elliot o min mamma på Espresso house


I Onsdags var vi på BVC för att se hur tung jag blivit o det var mkt jag käkat på 1 v jag hade gått upp 340g så nu väger jag 4190g gissa om min mamma blev stolt över att hon kan ge mig vad jag behöver!!!! Sen efter vi varit på BVC körde vi hem till Cathy o Elliot o drack lite kaffe o snackade skit fast jag sov mest, o Elliot var vaken en bra stund, han e bara för go den killen o det e min polare o det e jag stolt över! När det sen var dags o köra så fick vi en stor påse plommon med oss hem fr deras plommonträd o det gjorde mamma en plommonpaj av tack så mycket säger vi. O tack för kaffet förresten.......

Nu vankas det helg o det ska bli sååååå skönt ska hem till min mormor o mina mostrar o morbrödrar på Lörda o käka midda sen tar vi nog det lungt resten av helgen o bara slappar med godis o god dricka till det, Trevlig helg så hörs vi nästa vecka!!!




See Yaaa




Kommentarer
Postat av: Catharina

Tack själv för en trevlig dag på Nova, fast du sov stora delar av dagen:) Men det är bara skönt så passa på:-)Det får vi göra om snart. Vad kul att mamma fick användning för plommonen. Jag har ett antal till om ni vill ha....

Jätte bra att du går upp så bra i vikt. Bara käka på, det behövs för att få krafter! Ha nu en trevlig helg så hörs vi i morgon. Kram, Elliot hälsar

2009-09-04 @ 18:07:32
URL: http://superpojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0