Ida bli jag 4 v gammal.....



Hej på er alla glada fans ida blir jag 4 veckor gud vad tiden springer iväg men det e kul att få ta del av denna värld, i måndags körde jag o min mamma till hennes jobb för att gå på personalmöte men när hon träffade på Ellen så sa hon men det är inte personalmöte förrän imorgon den 8 sep men chefen sa den 7 sep till min mamma, jaja sa hon då får vi väl komma imorgon igen då, men det e alltid lika skoj o träffa mammas kollegor dem bara avgudar mig :)
Så blev det tis den 8 sep o vi körde till mammas jobb för att gå på personalmöte som var väldigt intressant o jag fick en liten present av alla mammas kollegor en grej som man sätter på vagnen el i bilen som man kan spela på o det finns en ratt på den oxå så jag kan oxå köra bil sen när jag kan använda den, TACK så mycket Hemköp :)


I torsdags var vi på BVC för att väga, mäta mig o det gick jättebra hade gått upp 420g på 1 v fattar ni 420g det är jättebra så nu väger jag 4610, efter vi varit där så körde vi hem till min nästkusin Elliot o han mamma Catharina på en liten fika, o ni kan tro Elliot han har oxå gått upp bra den senaste veckan nästan lika mkt som jag hela 410g så det skillde 10g, bra käkat Elliot det gör våra mammor stolta. Sen körde vi för att hämta mina syrror o Elliot m fam. körde till prellen för dopsamtal eftersom han snart ska döpas skoj:)



Idag har jag o min mamma varit på nova med min gammla mormor Ulla o hennes storasyster, vi fikade på espresso house o sen gick vi o shoppade lite mamma hittade ett par jeans som hon ska ha imorgon när vi ska på 30 års fest hos min andra polare Anton som vi bor granne med fast det e han pappa som fyller år, skoj ska det bli, mina syrror ska sova över hos farmor o farfar till söndag!!!
 


Felicia, Moa o jag nybadade!

   

Ser man ngn skillnad de 2 första bildera är jag 4 v o den 3dje är ja bara ngn timme gammal??


Med det vill jag önska er en riktigt trevlig helg sköt om er
kram fr mig o min familj!!!!

 

 










Kommentarer
Postat av: Cathy

Oj vad du växer Oliver. Där é krut i mossans bobs:-)Det är bara bra så att du blir stor och stark. Det ser riktigt mysigt ut i syrrornas knä. Dom tycker nog att det är lika mysigt som du gör.

Hoppas att ni får en trevlig kväll inne hos grannen.

Vi ses o hörs nästa vecka.

Kram på dig

2009-09-12 @ 16:07:39
URL: http://http:/superpojken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0