Lite uppdatering.......

Tjena nu kommer det lite uppdatering har varit lite dålig på att skriva på ett tag men man è så populär så man kan inte hinna med allt..... men iaf i fredags så fyllde min G. mormor Brita år så då bjöd hon ut oss alla på restaurang gräddhyllan o det var riktigt gott kan ni tro


På gräddhyllan mätta o belåtna




I lördags var vi hos min morfar o grillade för sista gången för i år men man kan hoppas på att det kan bli en gång till för det är ju sååååå gott med grillat


Morfar o jag


I går söndag så döptes min nästkusin Elliot här med sina systrar Emma o Lina sååååå sött
Kl 11.30 så skulle då Elliot döpas i Vallkärra kyrka, i slutet av dopet så sjöng Lina o Emma tecknade med teckenspråk det var jättefint o vad gör man inte för sin lillebror på sin dopdag :)




Storebror David, pappa Åke, mamma Cathy, Göran o prästen

Efter dopet gick vi ut i det fina o varma vädret o sen körde vi till krubbans lokal o åt en smarrig smörgåstårta o prinsesstårta till efterrätt den var jättegod Cathy ;) Innan vi började på tårtan så var det paketöppning o Elliot fick jättefina saker o av oss fick han en spargris iform av en bil för det vet jag att han gillar så i den ska man lägga en slant när man è o hälsar på honom;)

Det var vår fullspeckade helg vad har ni hittat på?



Elliot Teo David

Puss o kram
från mig
Oliver


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0