Vet inte vad jag ska säga men....

Hej alla mina vänner är jätteledsen att jag inte uppdaterat på väääldigt länge men mamma har haft fullt upp o har såå fruktansvärt ont i sin rygg så det har bara inte blivit av att jag skrivit på ett tag har ju fått ta hand om henne men det ska bli ändring på det nu....

Våååren har kommit till Lund o andra delar av skåneland vilket jag tycker är supermysigt o det tycker min mamma o resten av familjen oxå såklart, snart så slipper vi ju ta på oss alla dessa overaller , mössor o ja det finns mkt mer men nu ska vi se fram emot varmare tider eller hur!?

Det har ju hänt en del sen sist jag har ju fyllt 6 månader och väger faktiskt 9,3 kg tro det eller ej men det e faktiskt sant har blivit en riktig liten buddha se själva ;)








Det är verkligen sövande att springa runt i gåstolen den är så rolig att springa runt i o jaga mina systrar med ;)





Förra veckan var jag o mamma hemma hos min polare Elliot o han mamma Cathy, han e bara för härlig den grabben, ni skulle sett på golvet nedanför honom när vi kom han hade läst skvallertidning o den var ORDENTLIGT läst kan man säga men det är så man läser en tidning eller hur Elliot :D Har tyvärr inget bildbevis


Ett riktigt charmtroll

Igår fick vi papper från bvc nu e det baske mig dags för vaccinering mot nöffsjukan att dem inte tröttnar på dessa sprutor men som sagt så e det ju nödvändigt hela familjen har ju fått den o då e det ju självklart att jag oxå ska ta den! Men det dröjer ngra veckor till så det e lugna puckar återkommer med mer info när det är klart!



Se vad min pappa gjorde med mig en dag när mamma bytade på mig som mamma skrattade, denna bilden får sätta punkt för denna gången!

Ha d bäst
Puss o kram
Oliver



Kommentarer
Postat av: Elliot

Tjena mannen.

Vad kul att höra ifrån dig!

Ja det var kul när vi träffades. Får vi göra snart igen. Nu kan vi ju busa lite:)

Vi ses och hörs.

Kram

2010-03-06 @ 09:25:23
URL: http://superpojken.blogg.se/
Postat av: Elliot

Tjena mannen.

Nu tycker jag allt att du får sig till mossan din att uppdaterar lite...... Det händer så mycket hela tiden :)

Kram

2010-04-29 @ 17:09:12
URL: http://superpojken.blogg.se/
Postat av: Christina

Ja jag håller med Elliot det är kanske på tiden att du skriver något.Det är ju ganska länge sedan vi såg nya kort på dig och dina syskon och nu börjar det väll röra på sig. Kramis christina

2010-05-25 @ 09:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0